IndexPortalKalenderFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen

Deel | 

>> ɢerмαɴ ѕpαrĸle pαrтy <<

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
Requiem

Aantal berichten : 24
RP points : 2
Registratiedatum : 03-02-15
Leeftijd : 16

Information
Real name: Lotje
RP'd het liefst in het: Nederlands
Status: Active

BerichtOnderwerp: >> ɢerмαɴ ѕpαrĸle pαrтy <<   wo feb 04, 2015 5:31 pm

Ya is zis a Party?

Welkom in mijn droptopic. Er zijn niet echt regels ofzo. Reageer maar als je dat graag wil. Je mag dingen best jatten hoor, maar liever even vragen. Misschien lijk ik een beetje een noob. Nou dat ben ik ook, dus probeer je er niet aan te storen. Ik houd me namelijk ook koest terwijl ik me dooderger aan Gast's noobgedrag.

Hahaha.

...

Sorry.

Ik zie je in de RPG!

Liefs
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Requiem

Aantal berichten : 24
RP points : 2
Registratiedatum : 03-02-15
Leeftijd : 16

Information
Real name: Lotje
RP'd het liefst in het: Nederlands
Status: Active

BerichtOnderwerp: Re: >> ɢerмαɴ ѕpαrĸle pαrтy <<   wo feb 04, 2015 6:14 pm

Karakterkaart 1

H.R.H. Prince Dane of Illea

GENERAL

Full name: His Royal Highness Prince Daniel (Dane) Constantine Alexander Illeas-Senting-Henderson
Storyline: The Selection
Role in sl: Prince

INSIDE
Caring Hij houdt van de mensen die dicht bij hem staan. Hij zal er altijd voor ze zijn en ze steunen. Helaas maken sommige mensen hier op de verkeerde manier gebruik van.
Intelligent Dane is slim, denkt snel en doorziet vaak de motieven van mensen als ze iets van hem willen.
Humorous Zijn humor is bescheiden, maar onmiskenbaar. Hij is niet de lokale lolbroek of iets dergelijks, maar hij kan erg gevat uit de hoek komen.
Shy Hij is niet erg open naar nieuwe mensen. En zelfs bij mensen die hij beter kent durft hij niet erg veel over zichzelf te zeggen of zijn emoties eruit te laten.
Responsible Op Dane kan je vertrouwen. Als je hem iets vraagt, doet hij het bijna geheid. En hoewel hij er niet zo van houdt, is hij erg goed in leiding nemen - op zich een handige eigenschap voor een toekomstige koning.
Dedicated Hij doet de meeste dingen die hij doet met toewijding en trouw. Hij is een klein beetje perfectionistisch: als hij iets doet wil hij het wel afmaken, en het liefst zo goed mogelijk.
Quickly offended Veel neutrale of observerende opmerkingen vat hij al gauw op als een belediging. Hij wordt dan nogal koel en als je hem echt beledigd hebt ben je lang bezig om het goed te maken.
Short-tempered Hij kan snel uit zijn slof schieten van woede, irritatie, stress, verdriet, eigenlijk van alles. Als hij in een slechte bui is, kan hij gewoon de hele dag niets zeggen, of iedereen afsnauwen die hij ziet.
Friendly Lijkt tegenstrijdig met de eigenschap hierboven, maar is het niet. Als hij geen slecht humeur heeft, is hij lief en erg dankbaar. Hij vindt het niet zo fijn om ruzie te hebben met mensen, dus als hij aan het eind van zijn slechte humeur doorheeft dat hij mensen overbodig hard is geweest tegen mensen, gaat hij het liefst persoonlijk naar ze toe om het uit te praten. Behalve natuurlijk als ze hem expres persoonlijk beledigd hebben.

OUTSIDE
Height 1m80
Build Vrij slank, maar iets breder bij borstkas en schouders. Overall is hij niet opvallend mager of gespierd, iets ertussenin.
Skin Redelijk bleek. Veel sproeten op zijn gezicht.
Hair Lichtrood, dik haar tot vlak boven zijn schouders. Hij heeft een klein baardje.
Eyes Blauwgrijs.

IN SHORT

H.R.H. Prince Dane of Illea

GENERAL

Full name: His Royal Highness Prince Daniel (Dane) Constantine Alexander Illeas-Senting-Henderson
Storyline: The Selection
Role in sl: Prince

INSIDE
Caring-Intelligent -Humorous -Shy -Responsible -Dedicated -Quickly offended-Short-tempered-Friendly

OUTSIDE
Height 1m80
Build Vrij slank, maar iets breder bij borstkas en schouders. Overall is hij niet opvallend mager of gespierd, iets ertussenin.
Skin Redelijk bleek. Veel sproeten op zijn gezicht.
Hair Lichtrood, dik haar tot vlak boven zijn schouders. Hij heeft een klein baardje.
Eyes Blauwgrijs.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken

>> ɢerмαɴ ѕpαrĸle pαrтy <<
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Storytellers :: ▽ GET READY :: ◆ RPG DUMP-
Ga naar: